close

Standort Krefeld

acadon AG
Königsberger Straße 115
47809 Krefeld

Tel.: +49 (0) 21 51 96 96-0
Fax.: +49 (0) 21 51 96 96-96
E-Mail: info@acadon.de

close

Support

Hotline _timber NL
Skype: +31 8513 03271
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _timber DE
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-103
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _packaging
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-303
E-Mail: packaging@acadon.de

Hotline _cooperations / _furniture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-0
E-Mail: verbundgruppen@acadon.de

Hotline _venture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-803
E-Mail: venture@acadon.de

meer contacten

Hotline _technology
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-200
E-Mail: technik@acadon.de

Administration/Marketing
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-0
E-Mail: marketing@acadon.de

Bedrijfsvoering met transparantie, beheersing en flexibiliteit

Beslissingen met transparantie, beheersing en flexibiliteit

De optimale beheersing van uw bedrijfsprocessen

Voor gefundeerde zakelijke beslissingen en geoptimaliseerde bedrijfsprocessen hebt u ERP-software nodig die u op elk gewenst moment actuele en glasheldere bedrijfsgegevens aanlevert. Met een brancheoplossing van acadon hebt u alles volledig onder controle.

InformationsverteilungToen u met uw bedrijf begon, was alles hoogstwaarschijnlijk nog een stuk overzichtelijker: u leverde producten en de klanten, leveranciers en medewerkers kenden elkaar allemaal en wisselden ervaringen en informatie uit. Als de zaken goed lopen en het bedrijf groeit, krijgt u meer klanten, meer leveranciers en meer gespecialiseerde medewerkers. De complexiteit neemt toe.
Er komen nieuwe vraagstukken en uitdagingen om de hoek kijken:

  • Hoe behoud ik het overzicht?
  • Hoe worden gegevens beschikbaar gesteld aan en verdeeld onder klanten, medewerkers en leveranciers?
  • Waarom heb ik elke dag weer zoveel kleine klusjes?
  • Is er een centraal systeem waarin alle gegevens en bedrijfsprocessen vastgelegd kunnen worden en dat meegroeit met mijn behoeften?

Hier doen de brancheoplossingen van acadon hun intrede:
Optimaal ingerichte bedrijfsprocessen en moderne IT-tools zijn onmisbaar voor de succesvolle ontwikkeling van uw bedrijf.

  • Wij structureren de gegevensstromen door middel van processen
  • Wij leveren softwareoplossingen waarmee gegevens eenvoudig vastgelegd en efficiënt verwerkt kunnen worden
  • Wij stellen belangrijke gegevens aan alle belanghebbenden beschikbaar
  • Wij beschikken over de deskundigheid, oplossingen en methoden om de IT in uw bedrijf naar een topniveau te tillen

De inspiratie en basis hiervoor vormen:

  • de technische en functionele doorontwikkeling van Microsoft Dynamics NAV
  • een groot gebruiksgemak
  • het contact met onze klanten
  • en de hieruit voortvloeiende innovaties in onze softwareoplossingen

Boor nieuwe mogelijkheden voor de bedrijfsvoering aan

  • Bij maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen hoort u geen hoofdpijn en slapeloze nachten te hebben: u krijgt meer transparantie en controle en hebt de zekerheid dat uw financiële gegevens en cijfers kloppen
  • Weet op elk gewenst moment uw aanschafprijzen
  • Ken de dekkingsbijdrage voordat u een contract afsluit
  • Verlaag de magazijnkosten en verkort de doorlooptijden
  • Verwerk orders sneller
  • Actuele kosten-batenanalyses en btw-gegevens
  • Ken de contactgegevens van uw klanten en zet verkoopkansen om in orders
  • Optimaliseer de service aan uw klanten: alle gegevens meteen beschikbaar
  • Leg veranderingen in uw processen onmiddellijk vast in het ERP-systeem

Optimaliseer en koppel al uw bedrijfsprocessen

  • Oplossing in de cloud of op uw eigen servers: de keuze is aan u.
  • Samenvoeging van belangrijke onderdelen en taken om de productiviteit te verhogen en processen te vereenvoudigen.
  • Overkoepelende ERP-functies waarmee u processen op meerdere vestigingen of in meerdere landen kunt beheersen.
  • Combinatie van Microsoft Dynamics NAV en Office 365 om gestructureerde gegevens, rapportages en procesfuncties te koppelen aan e-mails, afspraken en bestanden.