close

Standort Krefeld

acadon AG
Königsberger Straße 115
47809 Krefeld

Tel.: #31 8513 03271
Fax.: +49 (0) 21 51 96 96-96
E-Mail: hout@acadon.nl

close

Support

Hotline _timber NL
Skype: +31 8513 03271
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _timber DE
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-103
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _packaging
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-303
E-Mail: packaging@acadon.de

Hotline _venture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-803
E-Mail: venture@acadon.de

Samenwerken in de tijd van Corona

we zijn er voor u

Samenwerken in de tijd van Corona – we zijn er voor u

De huidige verspreiding van het COVID-19 virus gaat ons allemaal aan. Als softwarebedrijf hebben we uitgebreide kennis over digitaal werken en willen we u juist in deze tijd graag ondersteunen.

Eerst en vooral: Wij staan natuurlijk nog steeds voor u klaar zoals gewoonlijk en zullen uw aanvragen zo snel mogelijk verwerken.

Afspraken omzetten naar remote sessies in verband met coronavirus 

Nu is het belangrijk om de gezondheid van u en onze medewerkers te beschermen en de verspreiding van Corona in te dammen. Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen omtrent het coronavirus vanuit het RIVM willen wij vanuit acadon B.V. onze verantwoordelijkheid nemen.

Aan onze consultants hebben wij aangegeven het reizen tot het minimale te beperken. Daarom willen wij u om begrip vragen en afspraken met de consultants per direct remote te houden. Dit geldt dus ook voor de gemaakte afspraken die op locatie zouden zijn.

Voor remote sessies zijn verschillende opties mogelijk (Teamviewer, Teams, Skype for Business, Zoom, Vergadertelefoon, etc). Wij hebben met remote sessies al zeer veel ervaring opgedaan en denken dat projecten op deze manier gewoon door kunnen lopen. De consultant overlegt met u welke methode het beste bij u past. Onze tip: Microsoft biedt de tool “Teams” gratis aan tot januari 2021. Heeft u hierover vragen, neem dan contact op met onze afdeling Product Support.

U kunt ons Product Support team bereiken via deze contactgegevens:
telefoon: +49 2151 9696 – 103
e-mail: support@acadon.de

Is een remote sessie geen optie voor u dan zullen wij met u bespreken wat hierin de beste oplossing is.

Uiteraard volgen wij het advies van het RIVM op om te zien wanneer wij de afspraken op locatie weer op kunnen pakken.

Wij ondersteunen uw IT-afdeling

Sinds een jaar bieden wij aan om als uw IT-afdeling op te treden in geval van knelpunten of om de taken die zich voordoen permanent aan ons uit te besteden. In dit geval ondersteunen wij u niet alleen met onze branchesoftware, van strategische IT-planning tot de dagelijkse gang van zaken. Is uw PC te traag, werkt uw bankprogramma niet goed of heeft u problemen met Outlook? We kunnen u helpen!

Speciale evenementen vereisen speciale maatregelen. Aarzel niet als u hulp nodig heeft in de huidige situatie. Onze medewerkers zijn opgeleid en kunnen uw IT-afdeling op elk moment ondersteunen om de goede werking van uw bedrijf te garanderen. Daarbij adviseren wij u over digitale, locatie-onafhankelijke samenwerking.

Wij wensen u en uw medewerkers vooral een goede gezondheid toe. Voor alle andere uitdagingen vinden we samen met u oplossingen. Uw acadon team is er voor u.