close

Standort Krefeld

acadon AG
Königsberger Straße 115
47809 Krefeld

Tel.: #31 8513 03271
Fax.: +49 (0) 21 51 96 96-96
E-Mail: hout@acadon.nl

close

Support

Hotline _timber NL
Skype: +31 8513 03271
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _timber DE
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-103
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _packaging
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-303
E-Mail: packaging@acadon.de

Hotline _venture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-803
E-Mail: venture@acadon.de

Directions EMEA 2019

De belangrijkste innovaties voor u als klant

De Dircetions EMEA in Wenen is de toonaangevende handelsbeurs van de Europese Microsoft Dynamics 365 Business Central Community. 2370 partners uit heel Europa kwamen bijeen in Wenen om de nieuwste trends in Microsoft Business Apps / Business Central te bespreken. Klaus Fander, CEO van acadon AG, was aanwezig en heeft de belangrijkste punten voor u samengevat.

Business Central wordt gebruiksvriendelijker

Zoals reeds besproken op de wereldwijde partnerconferentie “inspireren” in de zomer, bevestigt Microsoft de Roadmap: Business Central moet gebruiksvriendelijker worden, dat gemakkelijker te implementeren, gebruiksvriendelijker en uit te breiden is. Daarom zal de huidige versie (“BC15”) de Windows-client vervangen door de webclient. Met deze stap hoeft u het niet langer op computers te installeren en is het uiterlijk aangepast aan de moderne Office 365. Dit maakt het voor gebruikers veel gemakkelijker om hun weg te vinden en snel de gewenste acties te activeren.

Ook wordt de twintig jaar oude ontwikkelomgeving (“C / SIDE”) vervangen door een moderne omgeving op basis van Visual Studio Code en Azure Devops. Dit stelt ons in staat om onze industriële oplossingen en aanpassingen veiliger en modulair te maken. In de toekomst zullen onze klanten kleinere aanpassingen veel eenvoudiger kunnen maken. Deze blijven tijdens de update behouden en vereisen vrijwel geen migratie-inspanning.

Individuele aanpassingen kunnen beter worden geïmplementeerd

Het beslissende marktvoordeel van de oude “Navision” wordt zo in de nieuwe “Business Central” -periode gebracht: de eenvoudige aanpassing van een uitgebreide standaardoplossing aan de individuele behoeften van de klant. Natuurlijk is het noodzakelijk om de huidige versie te gebruiken. Maar zodra u die stap hebt gezet, zullen toekomstige updates eenvoudiger zijn, zullen gebruikers profiteren van een eenvoudigere bediening, en nieuwe industriestandaard functies, evenals externe modules of aanpassingen, zullen het sneller en goedkoper maken. Bovendien kunnen onze klanten profiteren van eenvoudige connectiviteit met andere Microsoft-cloudservices zoals Power BI of Artificial Intelligence.

Voor ons als Microsoft-partner betekent de overgangsperiode veel werk, omdat tegelijkertijd onze industriële oplossing en onze klantoplossingen moeten worden gemigreerd. Hier profiteren we echter van ons lidmaatschap van de Internationale Vereniging van Microsoft Channel Partners (IAMCP): er is een hoge mate van samenwerking en wederzijdse ondersteuning tussen de meeste partners. Dit laat ons meer tijd over voor de individuele behoeften van onze klanten en we kunnen hen helpen om de digitale transformatie nog sneller te doorstaan.

Als u nog geen update als bestaande klant hebt gepland: neem contact op met uw acadon-consultant – zodat ook u sneller bent dan uw concurrentie!