close

Standort Krefeld

acadon AG
Königsberger Straße 115
47809 Krefeld

Tel.: +49 (0) 21 51 96 96-0
Fax.: +49 (0) 21 51 96 96-96
E-Mail: info@acadon.de

close

Support

Hotline _timber NL
Skype: +31 8513 03271
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _timber DE
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-103
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _packaging
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-303
E-Mail: packaging@acadon.de

Hotline _cooperations / _furniture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-0
E-Mail: verbundgruppen@acadon.de

Hotline _venture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-803
E-Mail: venture@acadon.de

meer contacten

Hotline _technology
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-200
E-Mail: technik@acadon.de

Administration/Marketing
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-0
E-Mail: marketing@acadon.de

Meubelhandel

Gegarandeerde groei, maximale flexibiliteit en hechtere klantrelaties

Tijd om in actie te komen

Handelsbedrijven uit de meubelindustrie hebben te maken met een continue stroom aan productinnovaties en een grote verscheidenheid aan productvarianten. Dit vereist een voortdurende aanpassing en optimalisatie van de processen en een dynamisch ERP-systeem.

acadon_furniture is een oplossing waarin alle bedrijfsprocessen van bedrijven in de meubelgroot- en detailhandel geïntegreerd zijn. De standaardoplossing voor de meubelhandel is al rijk uitgerust met branchespecifieke functies voor inkoop, verkoop en voorraadbeheer.


Uw bedrijf moet groeien

Als het om de groei van uw bedrijf gaat, moet u altijd het zekere voor het onzekere nemen en samenwerken met een partner die de behoeften van bedrijven in de meubelhandel goed kent en de specifieke wensen van de branche begrijpt. acadon_furniture is speciaal ontwikkeld voor de branchespecifieke behoeften van bedrijven in de meubelhandel. Hiermee hebben ze al hun bedrijfsactiviteiten volledig onder controle: van financieel beheer, inkoop en verkoop tot voorraadbeheer, logistiek en servicebeheer. acadon_furniture is gebaseerd op de nieuwste Microsoft Dynamics NAV-technologie. Het onderscheidt zich door het grote gebruiksgemak, kan naadloos gekoppeld worden aan beschikbare systemen en kan uitstekend overweg met moderne technologieën. U krijgt de beschikking over een krachtige oplossing die perfect aansluit bij uw groeiambities.


Alles in één systeem

acadon_furniture geeft u de tools waarmee u uw bedrijfsprocessen effectief kunt regelen en meer kunt realiseren: Financieel beheer en boekhouding: houd uw liquiditeit in de gaten, beheer uw activa en regel al uw bankzaken.

  • Inkoop, verkoop, voorraadbeheer, beheer van toeleveringsketen en productie: beheer uw leveranciers en voorraden, verwerk orders en bestellingen en regel de productie.
  • Marketing, distributie en service: beheer uw campagnes, creëer verkoopkansen en manage uw contactpersonen en servicecontracten.
  • Business intelligence en rapportage: monitor uw kengetallen en neem betere beslissingen met real-time overzichten en analyses.
  • Meerdere talen en meerdere valuta: vergroot uw internationale concurrentiepositie door de ondersteuning van meerdere talen en valuta.
  • Altijd verbonden: of u nu de oplossing in uw eigen infrastructuur integreert of Dynamics NAV via de cloud gebruikt, u werkt altijd – van desktop tot mobiel apparaat – met één en dezelfde gebruikersinterface.

acadon_furniture voor de meubelhandel en -industrie kan veel! Met deze Add-ons kan het nog veel meer: