close

Standort Krefeld

acadon AG
Königsberger Straße 115
47809 Krefeld

Tel.: +49 (0) 21 51 96 96-0
Fax.: +49 (0) 21 51 96 96-96
E-Mail: info@acadon.de

close

Support

Hotline _timber NL
Skype: +31 8513 03271
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _timber DE
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-103
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _packaging
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-303
E-Mail: packaging@acadon.de

Hotline _cooperations / _furniture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-0
E-Mail: verbundgruppen@acadon.de

Hotline _venture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-803
E-Mail: venture@acadon.de

meer contacten

Hotline _technology
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-200
E-Mail: technik@acadon.de

Administration/Marketing
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-0
E-Mail: marketing@acadon.de

Voorraadbeheersysteem

Alles op voorraad?

Het voorraadsysteem van acadon

Naadloze processen en een snelle en efficiënte goederenoverslag bepalen het succes van toekomstgerichte bedrijven. Met het voorraadbeheersysteem van acadon is een oplossing gecreëerd waarmee in combinatie met de brancheoplossingen van acadon de gehele logistieke keten van een bedrijf zo veel mogelijk geautomatiseerd wordt.

Verschillen tussen de status van gegevens in het voorraadbeheersysteem en die in het ERP-systeem zijn verleden tijd. Daarnaast profiteren de gebruikers van consistente gegevens op alle terreinen.

De processen in het magazijn regelen

Het voorraadbeheersysteem regelt en beheert alle bijbehorende processen: van goederenontvangst tot orderverzameling en goederenafgifte. Zo vormt de toepassing van processen op basis van barcodes en draadloze gegevensoverdracht in Microsoft Dynamics NAV een belangrijk hulpmiddel voor de toewijzing van opslagruimte en de benutting van transportroutes en opslagplaatsen.

Dankzij online voorraadbeheer en optimalisatie van de doorlooptijden in het magazijn kunnen de kapitaalkosten verminderd worden. Met pda’s kunnen de magazijnmedewerkers zowel bij de opslag van goederen als bij de orderverzameling gegevens elektronisch vastleggen. Tevens hebben ze de mogelijkheid om voorraden bij te werken of de verplaatsing van goederen in het magazijn meteen ter plekke elektronisch uit te voeren. Hierdoor verloopt het orderpickingproces gestructureerder en vooral aanzienlijk efficiënter en kunnen gegevens sneller met klanten en leveranciers uitgewisseld worden.

Uw voordelen

  • Ondersteuning en optimalisatie van alle standaardprocessen in het magazijn
  • Verlaging van de voorraadkosten
  • Hoge leverbaarheid dankzij geoptimaliseerde voorraden
  • Vermindering van het voorraad- en afwaarderingsrisico van uitlopende producten
  • Minimalisering van de logistieke kosten
  • Geïntegreerd voorraadbeheer met dynamische prognose van de vraag
  • Gemakkelijke bediening dankzij vertrouwde gebruikersinterface
  • Minimale tussenkomst van de gebruiker
  • Transparante effecten van gewijzigde parameterinstellingen

 

_ND38539