close

Standort Krefeld

acadon AG
Königsberger Straße 115
47809 Krefeld

Tel.: +49 (0) 21 51 96 96-0
Fax.: +49 (0) 21 51 96 96-96
E-Mail: info@acadon.de

close

Support

Hotline _timber NL
Skype: +31 8513 03271
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _timber DE
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-103
E-Mail: support@acadon.de

Hotline _packaging
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-303
E-Mail: packaging@acadon.de

Hotline _cooperations / _furniture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-0
E-Mail: verbundgruppen@acadon.de

Hotline _venture
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-803
E-Mail: venture@acadon.de

meer contacten

Hotline _technology
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-200
E-Mail: technik@acadon.de

Administration/Marketing
Skype: +49 (0) 21 51 96 96-0
E-Mail: marketing@acadon.de

Marketing en distributie

Kernprocessen onder controle

Marketing en distributie

De brancheoplossingen van acadon op basis van Microsoft Dynamics NAV en Office 365 leveren u de tools waarmee u uw bedrijfsprocessen effectief kunt regelen en meer kunt realiseren.

Functies

Contactbeheer

Verzamel gegevens over uw contactpersonen zodat u gericht contact op kunt nemen. Leg gegevens vast voor alle mogelijke zakelijke relaties. De functionaliteit is nauw verbonden met de debiteuren- en verkoopadministratie. Daarnaast biedt contactbeheer u het volgende:

  • Leg de verschillende contactpersonen van een klant vast.
  • Gebruik de duplicaatcontrole om dubbele invoer van contactpersonen te voorkomen.
  • Maak profielen aan voor uw contactpersonen en klanten en gebruik deze voor categorisering.
  • Stel offertes voor potentiële klanten of verkoopdocumenten voor bepaalde contactpersonen op als u met orderbeheer werkt.

Contactclassificatie

Orden uw klanten automatisch in groepen op basis van door uzelf vastgestelde criteria zoals omzet en gebruik deze gegevens om uw klanten doelgericht via campagnes te contacteren. Voer ABC-analyses uit en waardeer en koppel afzonderlijke classificatiekenmerken.

Campagnebeheer

Organiseer campagnes waarvoor u uw contactpersonen op basis van door uzelf vastgestelde criteria classificeert. Formuleer categorieën volgens specifieke criteria, zoals omzet, contactprofielen en interacties, en maak gebruik van opgeslagen classificatiecriteria of bestaande categorieën. Gebruik de Word-functie ‘Afdruk samenvoegen’ of andere opmaakfuncties om met de contactpersonen in uw categorie te communiceren. Combineer campagnebeheer met activiteiten- en documentbeheer om buitenlandse contactpersonen in hun moedertaal aan te spreken.

Activiteiten- en documentbeheer

Leg alle mogelijke interacties met uw contactpersonen, zoals telefoontjes, afspraken en zakelijke brieven, vast als activiteit. Aan deze activiteiten kunt u documenten toevoegen, zoals Word-, Excel- en .txt-bestanden. Alle in acadon_timber aangemaakte documenten zoals offertes en orders kunnen als protocol vastgelegd en later weer opgevraagd worden. Met de integratieoptie TAPI (Telephony Application Programming Interface) en dienovereenkomstig geconfigureerde apparaten kunt u rechtstreeks via een knop op de contactkaart bellen.

Vastleggen van e-mailprotocol voor Microsoft Exchange Server

Leg de gebruiksregels voor inkomende en uitgaande e-mails vast die via Microsoft Dynamics NAV of Microsoft Outlook ontvangen of verzonden worden. In Microsoft Dynamics NAV kunt u dan van deze geprotocolleerde activiteiten gebruikmaken. Voor deze functionaliteit is Microsoft Exchange Server vereist.

Beheer van verkoopkansen

Volg verkoopkansen op de voet. Verdeel uw verkoopproces in deelprocessen en analyseer de voortgang in de verschillende verkoopfasen. Hierdoor krijgt u een overzicht van uw verkoopkansen en kunt u ze gemakkelijker opvolgen.

Integratie met Outlook

Synchroniseer uw taken en contactpersonen in Microsoft Dynamics NAV 2017 met uw contactpersonen, taken en afspraken in Microsoft Outlook. Als u gegevens in slechts een van de applicaties aanmaakt, bijwerkt, annuleert of verwijdert, kunt u deze later op een vastgelegd tijdstip via Outlook synchroniseren. Voeg nieuwe velden of elementen toe om de synchronisatie aan te passen.

Taakbeheer

Regel de taken die tot uw marketing- en distributiewerkzaamheden behoren. Maak taaklijsten aan en wijs taken toe aan individuele gebruikers of hele teams. Genereer automatisch terugkerende taken. Deze kunnen uit meerdere activiteiten bestaan.